lördag 31 december 2011

Jägarna 2


Helt klart över förväntningarna. Jag har förvisso inte sett den första ”Jägarna” filmen, men jag förberedde mig för något att somna till när jag satte på ”Jägarna 2”. Den visade sig dock vara ganska spännande, en perfekt fredagsfilm för familjen. Visst skrattade man ibland åt det lite styltiga manuset och ibland aningen tafatta skådespeleriet, men underhållning bjöds det på. Lugna, när jag pratar om dåligt skådespeleri menar jag inte Peter Stormare, han kan. Däremot är det svårt att ens höra hans sluddrande kollega Rolf Lassgård som jag aldrig har förstått hur han kom in i branschen. Bortsett från några småsaker bjuds vi i alla fall på en ganska spännande underhållningsrulle och man får ju ta det för vad det är. De som ligger bakom ”Jägarna 2” vet vad folk vill se och levererar det. 

Betyg: 3/5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar